Subject: Vahi tee bussipeatus
From: Gert Gregor Källo <[email-masked]>
To: <[email-masked]>, <[email-masked]>
Date: Mon, 4 Nov 2024 14:06:34 +0200

Tere

Oleme varasemalt selle küsimusega juba Transpordiameti erinevate
osakondade poole pöördunud, kuid sama teema on taaskord päevakorras.

Kas Harku vald tohiks paigaldada Vahi tee otsa (Kiia-Vääna-Viti mnt äärde)
uue bussipeatuse ning millistel tingimustel?

Sellega seoses küsime ka lisaks, kas TRAM saaks planeerida Kiia-Vääna-Viti
mnt äärde kergliiklustee Vahi tee ja Puukooli tee vahelisele lõigule, mis
tagaks ohutu ligipääsu bussipeatusele. Tänasel päeval on antud asukoht
liiklusohutuse vaates väga kehvas seisus, kuna Vahi teel elavad inimesed
peavad bussipeatusesse kõndima pikalt mööda valgustamata maanteed, kus
liiklussagedus on võrdlemisi suur.

Lugupidamisega

Gert Gregor Källo
Teedespetsialist

  _____

Harku Vallavalitsus
Kallaste tn 12, Tabasalu
Harku vald
Mob: 59111865
 <http://www.harku.ee/> www.harku.ee

 <https://www.facebook.com/HarkuVald> facebook.com/HarkuVald

Meie jaoks on väga oluline kuulda Teie arvamust, et saaksime pidevalt
parendada oma teenuseid. Ette tänades.

Tagasiside vorm on leitav
<https://forms.office.com/Pages/ResponsePage.aspx?id=cQsRoHbUwUOSG8CCbivBQ
-EoRHuAwAROjNrJsDpOZ0JUQ0dYWDI2UkQ0QjAyTjk5RVg4SE9ROFZONS4u> SIIT

---

Kiri on saadetud väljastpoolt valitsemisala.  Ärge avage kirjaga kaasa
tulnud linke või manuseid enne, kui olete saatja õigsuses ja sisu
turvalisuses kindel.